×

Home

Privacy

Contact

Blog

OrgAsmusToday

Hoe komt jouw autobedrijf vandaag aan nieuwe klanten? Hoe volg je dit op?

Hoe zorg je ervoor dat een verkoopgesprek niet opdringerig overkomt?

Hoe plaats je jouw bedrijf, product of dienst terug in de kijker?


From shopper to buyer

Het huidige verdienmodel komt steeds meer onder druk, nieuwe vormen van klantbeleving zijn aan de orde. Klanten willen niet praten met verkopers, wel met goede adviseurs. Acquisitie is niet makkelijk, maar het kan wel leuk worden en bijgevolg ook effectief.

Online communicatie, sociale media, duurzaamheid en flexibiliteit zijn in. Vandaag, méér dan ooit, bestaat de uitdaging in de kracht van ‘het-zich-onderscheiden’. Door ‘Out-of-the-Box’-denken en doen worden problemen mogelijkheden en zie je oplossingen. Crisissen worden uitdagingen. Jouw energie, jouw passie maakt het verschil met je concurrent.

Hoe haal je meer energie uit jezelf , je medewerkers, je bedrijf , je (potentiële) klant, je evenement,...?

Contact

Copyright © OrgAsmusToday | Designed by ASE Webservices